تک بست - دنیای فناوری
Techbest Desktop

روش های کسب درآمد آنلاین


کسب درآمد آنلاین
 

پس از سال‌ها حضور در اینترنت و تجربه‌ی روش های گوناگون کسب درآمد از این غولِ بی شاخ و دم، تصمیم گرفتیم که در یک پست کامل به معرفی این روش ها بپردازیم. اول بگم که قطعا با استفاده از این راهکارها قرار نیست به درآمدی رویایی برسید اما میتونید به عنوان یک منبع کمکی خوب ازش استفاده کنید. با ما در ادامه همراه باشید. مطمئنا پشیمون نمیشید.



1. کسب درآمد از سایت‌های کلیکی

این روش همونطور که از اسمش پیداست با کلیک کردن سروکار داره! یک سری سایت ها، هم در داخل و هم در خارج از ایران وجود دارن که از شرکت‌ها، سایت‌ها و یا اشخاص، پول میگیرن که تبلیغشون رو به کاربران نشون بدن. کاری که ما به عنوان کاربر باید انجام بدیم اینه که اون تبلیغ‌ها رو مشاهده کنیم و به ازای هر کدوم، مبلغ کمی رو بدست بیاریم.
این روش در طول روز وقت زیادی از شما نمیگیره و به دانش و فعالیت ذهنی هم نیاز نداره!

نکته 1: بسیاری از وبسایت‌هایی که در این زمینه کار میکنن، اسکم یا کلاهبردار هستن پس باید حواستون باشه که تو سایت‌های معتبر فعالیت کنید.

نکته 2:‌ با توجه به اینکه از هر وبسایت، درآمد کمی رو میشه کسب کرد، توصیه میشه که در چندین وبسایت فعالیت داشته باشید تا درآمدتون چند برابر بشه.

معرفی سایت‌های معتبر

در ادامه، 3 مورد از معتبرترین سایت‌های کلیکی ایرانی رو معرفی میکنیم. هر سه‌تای این سایت‌‌ها چند ساله که مشغول به فعالیت هستن و به کاربرانشون از طریق بانک، پرداخت میکنن. از طریق لینک‌های زیر میتونید عضو سایت‌‌ها بشید و کسب‌ درآمد کنید.

 - میترارنک

- ماهان‌سورف

- پارت‌کلیک



2. کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

این مورد یکی از جذاب‌ترین و راحت‌ترین روش‌‌های کسب درآمد از اینترنت محسوب میشه. تنها کاری که باید بکنید اینه که یک لینک رو از طریق وبسایتی که توش عضو هستید، کوتاه کنید (یعنی تغییر دادن و کوتاه کردن آدرس لینک) و اون رو در گروه‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. حالا به ازای هر شخصی که اون لینک رو مشاهده کنه، مبلغی به حساب شما واریز میشه.

نکته 1: برای کسب درآمد بیشتر از این روش، باید لینک‌هایی که برای بقیه جذابه، ایجاد کنید و ضمنا اون‌ها رو در جاهایی که امکان دیده‌شدن بیشتری دارند، قرار بدید.

نکته 2: محدودیتی در تعداد لینک‌‌ها وجود نداره و به هر تعدادی که بخواید میتونید لینک داشته باشید.

معرفی سایت‌های معتبر

در حال حاضر، معتبرترین سایت ایرانی که در این زمینه وجود داره، سایت اپیزو هست که از طریق لینک زیر میتونید در سایت عضو بشید و شروع به کسب درآمد کنید.

- اپیزو




3. کسب درآمد از آپلود فایل

یکی دیگه از روش‌های پرطرفدار کسب‌ درآمد اینترنتی، کسب درآمد از آپلود فایله. در این روش شما باید فایل‌های مفیدی که در کامپیوترتون دارید رو در یک وبسایت آپلود کنید و به ازای هر شخص که اون فایل رو دانلود میکنه، مبلغی به حساب شما افزوده میشه.

نکته 1:‌ در اینجا هم برای کسب درآمد مناسب، باید فایل‌‌هایی که طرفداران بیشتری داره رو آپلود کنید و لینک دانلود رو در سایت‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار بدید.

معرفی سایت‌های معتبر

یکی از وبسایت‌هایی که در این زمینه از شهرت و اعتبار خوبی برخورداره و یک نسخه‌ی فارسی هم داره، سایت آپلودبوی هست. محاسبه‌ی درآمدها دقیق و تسویه‌حساب به‌موقع انجام میشه. از طریق لینک زیر میتونید عضو بشید و این روش رو امتحان کنید.

- آپلودبوی




4. کسب درآمد از حل کردن CAPTCHA

این روش شاید ناشناخته‌ترین روش در این لیست باشه و هنوز افراد زیادی به‌خصوص در ایران با اون آشنا نباشن. CAPTCHA همون تصاویری هستن که شامل یک سری کاراکتره و برای تمایز دادن بین انسان و ربات در سطح اینترنت استفاده میشه. برای کسب درآمد از این روش، تنها کاری که شما باید بکنید اینه که CAPTCHAهایی که سایت به شما نشون میده رو حل کنید و به ازای هر موردی که حل کنید یک مقدار پول به حساب شما واریز میشه.

نکته 1:‌ اگه سرعت تایپتون خوب باشه، استفاده از این روش میتونه گزینه‌ی مناسبی باشه.

نکته 2: هنوز سایت ایرانی معتبری در این زمینه فعالیت نمیکنه و شما باید در سایت‌های خارجی عضو بشید. برای تسویه‌ی حساب هم باید از روش‌های پرداختی مثل وب‌مانی استفاده کنید.

معرفی سایت‌های معتبر

سایت زیر یکی از معتبرترین سایت‌ها در این زمینه است که پنل منظم و دقیقی داره و انتخاب اکثر افرادی‌ست که در این زمینه کار میکنن. از طریق لینک زیر میتونید در سایت عضو بشید و کسب درآمد رو شروع کنید.

- 2captcha




5. کسب درآمد از بیت‌کوین

بیت‌کوین مدتیه که سروصدا به‌پا کرده و همه‌جا ازش صحبت میشه. قیمت عجیب بیت‌کوین باعث شده که درصد زیادی از مردم به سمتش بیان و برای استخراج اون تلاش کنن. (قیمت 1 بیت‌کوین به 15هزار دلار رسیده بود) شما به روش‌های زیادی میتونید بیت‌کوین بدست بیارید(البته به اندازه‌ی یک عددی اعشاری خیلی کوچک!) اما شاید آسونترین راه،‌ استخراج بیت‌کوین در داخل مرورگر و درون یک تب جداست.برای افرادی که اطلاعی ندارن بگم که بدلیل الگوریتم‌های محاسباتی، استخراج بیت‌کوین از طریق CPU‌ی کامپیوتر شما انجام میشه.

نکته 1:‌ به نظر میرسه سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین آینده‌ی روشنی داره.

نکته 2: این کار حجم اینترنت رو مصرف نمیکنه و وقتی هم ازشما نمیگیره. فقط باید کامپیوترتون روشن باشه.

معرفی افزونه‌ی کسب بیت‌کوین

یک افزونه‌ی خوب برای مرورگر کروم وجود داره که میتونید اون رو نصب کنید و با فعال کردن اون، استخراج بیت‌کوین رو شروع کنید. از طریق لینک زیر میتونید این افزونه رو نصب کنید و بیت‌کوین کسب کنید.

- CryptoTab



در پایان، میتونید از این اپلیکیشن برای اطلاع از بهترین روش‌ها استفاده کنید. 

لینک دانلود

روش های کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد انلاینکسب درآمد آنلاین کسب درآمد از اینترنتکسب درامد اینترنتی کسب درامد از نتپول دراوردن از اینترنت کسب درآمد از سایت های کلیکیسایت های کلیکی کسب درامد از حل کردن captchaکسب درامد از حل کردن captcha کسب درامد از کپچادرامدزایی از اینترنت درامدزایی انلاینراه های کسب درامد از اینترنت